FAQs
Bestellen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
We begrijpen dat je je soms kunt bedenken maar helaas bieden wij nóg geen mogelijkheid om bestellingen te annuleren. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail via info@washok.nl en we helpen je met het zoeken naar een oplossing.
Kan ik een medewerker spreken?
Kan ik een medewerker spreken?
Wij zijn telefonisch helaas niet bereikbaar. Je kunt contact met ons opnemen door het sturen van een whatsapp bericht naar +31619792510 of een e-mail naar info@washok.nl
Normaal gesproken beantwoorden wij je vraag binnen één werkdag. Berichten of mails die in het weekend binnenkomen worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
Verzending
Naar welke landen versturen jullie?
Naar welke landen versturen jullie?
Momenteel bieden we bezorging aan binnen Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en Spanje.
Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?
Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?
We streven ernaar om jouw bestelling binnen 2-3 werkdagen thuis te bezorgen. Dit geldt voor alle bestellingen binnen Nederland.
Houdt er rekening mee dat bestellingen, die naar een ander land worden verstuurd, een langere bezorgtijd hebben. Houdt voor actuele bezorginformatie de track en trace pagina van deze bestelling goed in de gaten.
Retourneren en terugbetaling
Hoe stuur ik een product terug?
Hoe stuur ik een product terug?
Wil je een product retourneren? Dat kan. Meld je retour eenvoudig aan via ons retourportaal.
Lees de voorwaarden goed door voordat je de retour aanmeldt. Deze vindt je hier.
Houdt er rekening mee dat het product altijd ongeopend en onbeschadigd in originele verpakking aan ons teruggestuurd dient te worden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Na het ontvangen van je retour wordt je automatisch binnen 10 werkdagen terugbetaald, tenzij anders afgesproken.